2011 m. rugsėjo 9 d., penktadienis

Sri Sri Ravi Shankaro atsakymai į klausimus apie nušvitimą

Nušvitimas yra tarsi pokštas! Tai primena žuvį, ieškančią vandenyno. Kartą žuvys susirinko aptarti, kuri matė vandenyną. Tiesą sakant, nė viena iš jų negalėjo patvirtinti mačiusi vandenyną. Tuomet viena žuvis pasakė: "Aš manau, kad mano didysis senelis matė vandenyną!" Kita žuvis paantrino: "Taip, aš irgi apie tai girdėjau." Trečioji žuvis pritarė: "Taip, žinoma, jo didysis senelis matė vandenyną." Taigi jos pastatė didžiulę šventyklą ir pastatė tos žuvies didžiojo senelio statulą. Žuvys tarė: "Jis matė vandenyną. Jis buvo susijęs su vandenynu".

Nušvitimas yra pati mūsų prigimtis - eiti į patį savo centrą ir gyventi gyvenimą grįžtant į jį. Mes visi į šį pasaulį atėjome nekalti, bet po truputį tapdami vis protingesni, mes praradome šį nekaltumą. Mes gimėme su tyla, tačiau augdami ją praradome, prisipildėme žodžių. Mes gyvenome savo širdyse, tačiau laikui bėgant mes "persikėlėme" į savo galvas. Dabar ši kelionė atgal ir yra nušvitimas. Tai yra kelionė iš galvos - į širdį, iš žodžių - į tylą; grįžimas atgal į nekaltumą, nežiūrint mūsų intelekto. Net jei tai ir labai paprasta - tai yra didelis pasiekimas. Žinios veda tave į tą nuostabųjį "Aš nežinau".

Žinių tikslas - nežinojimas. Išbaigtos žinios atveda į nustebimą ir stebėjimąsi. Tai priverčia tave suvokti šią egzistenciją. Paslaptys turi būti išgyventos, bet ne suprastos. Žmogus gali gyventi savo gyvenimą visaapimančiai, išgyvendamas jo pilnatvę, visumą. Nušvitimas yra būties lygmuo, kai esi toks brandus, jog tavęs nepalaužia jokios aplinkybės. Kas beįvyktų, niekas negali pagrobti šypsenos iš tavo širdies. Nesusitapatinimas su jokiais ribotais dalykais ir jausmas - "visa, kas egzistuoja šiame pasaulyje, priklauso man" - tai yra nušvitimas.

Nenušvitimą paprasta apibrėžti. Tai yra savęs ribojimas sakant: "aš priklausau šiai konkrečiai vietai," arba "aš esu iš tos kultūros". Tai tarsi vaikų posakiai: "Mano tėvelis geresnis už tavo," arba "mano žaislas geresnis nei tavasis". Aš manau, kad daugelis žmonių pasaulyje užstrigo būtent ties šios amžiaus grupės protu. Pasikeitė tik žaislai. Suaugę sako: "Mano šalis geresnė už tavąją." Krikščionis sakys: "Biblija yra tiesa," o induistas tvirtins: "Vedos yra tiesa. Jos yra labai senos." Musulmonai sakys: "Koranas yra paskutinis Dievo žodis." Mes garbiname tai vien tik todėl, kad patys esame iš tos kultūros, tačiau ne už tai, kas tai yra. Jeigu žmogus galėtų pasitikėti viskuo, kas egzistuoja šimtmečiais ir jausti - "tai priklauso man", tuomet tai būtų branda. "Tai mano turtas, nes aš priklausau Dieviškumui".

Dieviškumas, atitinkamai pagal laiką ir erdvę, davė skirtingas žinias skirtingose vietose. Kai žmogus ima pažinti visą pasaulį, jis pamato, kad "visos gražios gėlės yra iš mano sodo". Visa žmogaus evoliucija yra nuo buvimo kuo nors iki buvimo niekuo ir iš buvimo niekuo iki buvimo viskuo. Ar pastebėjote, kad jūsų vaikai turi tą priklausymo jausmą, vienybę, nekaltumą? Augdami mes praradome tą nekaltumą ir tapome gudresni. Neišmanančio žmogaus nekaltumas neturi jokios vertės, lygiai kaip ir protingo žmogaus gudrumas. Nušvitimas yra reta nekaltumo ir supratingumo kombinacija, randanti žodžius išraiškai ir tuo pat metu buvimas labai tyliu. Šioje būsenoje protas yra absoliučiai dabarties momente. Tai, kas būtina tau, atskleidžiama labai natūraliai ir spontaniškai. Tu paprasčiausiai sėdi, o daina plaukia per tave.

Ar paprastas žmogus gali nušvisti?

Atsakymas yra "Taip", didelis "TAIP". Nušvisti gali ir paprastas žmogus. Iš tikrųjų jam tai lengviau negu tam, kuris mano esąs ypatingas. Supraskite, kai žmonės galvoja esą ypatingi, įsijungia jų ego. "Aš esu puikus mokytojas arba aš esu puikus rašytojas" - tai yra vien tik ego. Ego nori būti ypatingas ir todėl įstringama ilgam laikui.

Kai žmogus yra eilinis, paprastas, nekaltas ir natūralus - tai ir yra nušvitimas. Nušvitimas - pati jūsų prigimtis. Tai jumyse esti sėklos pavidalu. Kuomet "paleidi" visas įtampas, prisirišimus, ir tampi natūralus, tuomet tai tampa apčiuopiama. Mes paprasčiausiai turime "paleisti" senus modelius iš savo galvos, tiesiog išmesti juos lauk. Tuomet pamatysite, jog kažkas jumyse prabus ir sužydės. Tai begalo gražu.

Mano mokyme daug dėmesio skiriama kvėpavimui, nes pastarasis atlieka labai svarbų vaidmenį. Kvėpavimas yra jungiamoji grandis tarp vidinio sąmonės pasaulio ir išorinio kūno bei aplinkos pasaulio. Ar žinote, kad esama septynių egzistencijos lygmenų: kūno, kvėpavimo, proto, intelekto, atminties, ego ir Tikrojo Aš? Per meditaciją Tikrojo Aš efektas persmelkia protą. Kvėpavimo dėka šį efektą perteikiame ir fiziniam lygmeniui.

Ar suvokiate, jog gamtoje yra ritmas? Keičiasi metų laikai. Viskas gyvenime turi savo tvarką. Jūsų pačių kūnas taip pat turi ritmą. Tam tikru laiku jaučiatės alkani ir tam tikru laiku norisi miego. Kūnas turi tam tikrą ritmą. Gyvenimas turi atitinkamą ritmą. Panašiai ir jūsų kvėpavimas įgauną skirtingą ritmą. Emocijos, lygiai taip pat kaip ir ir mintys, turi tam tikrą ritmą. Visi šie ritmai kyla iš tavo Tikrojo Aš ritmo.

Per Sudarshan Kriya, mano mokomą kvėpavimo techniką, mes nusileidžiame į savo Tikrojo Aš ritmą, ir matome, kaip Tikrasis Aš prasiskverbia per mūsų emocijas, mintis, kvėpavimą ir kūnus. Per labai trumpą laiką kiekviena kūno ląstelė pagyvėja ir atpalaiduoja visus toksinus ir neigiamas emocijas, sukauptas nuo seniausių laikų. Ir vėl mes galime šypsotis iš širdies. Tai labai brangios žinios.

Žmonės, kurie stengiasi būti tuo, kuo nėra, tampa nenatūralūs ir susikuria žymiai daugiau įtampos ir streso. Būtent todėl reikia leistis gilyn į savo šaltinį, savo Tikrąjį Aš, ir grįžti iš tenai. Suvokite, aš nesakau, kad jūs daugiau niekada gyvenime nebūsite prislėgti. Jeigu kas nors jums pažadės, jog nebejausite liūdesio....tai paprasčiausiai bus netiesa. Jūs nuliūsite, tačiau jūsų gyvenimo kokybė bus kitokia. Jūs nebeužstrigsite ilgam ties emocijomis. Žmonės pastebėjo, jog po Sudarshan Kriya jie labai greitai grįžta į save. Kokia nuotaika beapimtų, jie sugeba tai "paleisti", grįžti, ir žymiai stipriau patirti džiaugsmą.

Kokia yra tikroji gyvenimo prasmė?

Ach.......geriau patys tai atraskite. Manęs neklauskite prasmės. Tai nelygu prašyti, jog aš už jus sukramtyčiau jūsų saldainį. Tai neįmanoma. Aš galiu įdėti saldainį jums į burną, tačiau negaliu už jus jo sukramtyti. Jūs patys turite tai padaryti.

Būkite su šiuo klausimu. Galiu pasakyti viena - jums labai sekasi, jog jumyse kyla šis klausimas. Šis klausimas atsiranda vienam žmogui iš milijono. Tai labai nuoširdus klausimas. Tai reiškia, jog pradėjote savo kelionę į šviesą. Jūs nustojote vien tik egzistuoti ir pradėjote gražų kelią. Būkite su šiuo klausimu ir neskubėkite gauti kieno nors jau paruošto atsakymo. Eikite gilyn į save ir sužinosite.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą