2011 m. sausio 24 d., pirmadienis

12 Angelų Ordinų / Hierarchija I dalis

        Tam, kad suprasti dangiškuosius ordinus/hierarchiją, svarbu žinoti, kas iš tiesų yra angelas (žiūrėkite „Kas yra Angelas?“ ). Trumpai apibūdinsim taip: dvasinė būtybė, kuri, kaip tikima, yra daug galingesnė nei žmogus. Krikščionybėje, Islame, Judaizme ir kitoje teologijoje angelas taip pat veikia kaip pasiuntinys, tarnaujantis Dievui veikėjas.
        Kas dėl dangiškųjų ordinų/ hierarchijos, dauguma mokslininkų tiki, kad angelai padalinti į aiškiai pabrėžtas kategorijas ir, priklausomai nuo kategorijos, kiekvienas angelas turi skirtingą veiklą ir pareigas.
        Tam, kad geriau suprasti kaip suformuotas šis Dvylikos ordinų sąrašas, žiūrėkite „ Skaičius Dvylika (12)“ dalį.
Kiekvienas Angelų ordinas turi savo ypatingą egzistavimo tikslą. Taigi, pažiūrėkime šiek tiek išsamiau.
Pirmojo choro ordinai yra:
            Dieviškieji (Supernals) – Dangiškieji (Celestials) – Apšviečiantieji (Illuminations)

Antrojo choro ordinai yra:
            Serafimai (Seraphim) – Cherubinai (Cherubim) – Sostai (Thrones)

Trečiojo choro ordinai yra:
            Viešpataujantys (Dominations) – Dorieji (Virtues) – Galios (Powers)

Ketvirtojo choro ordinai yra:
           Kunigaikštystės (Principalities) – Archangelai (Archangels) – Angelai (Angels)
Iš tiesų niekas negali pasakyti, koks tikslus Angeliškų ordinų skaičius. Asmeniškai aš galvoju, kad skaičius 12 labiau mistinis ir patrauklus šiai temai, nes 12 yra užbaigimo skaičius.
Portretinę 12 Ordinų sintezę padariau aš pati, naudodama kokią tik įmanoma rasti informaciją. Steli :-)


PIRMASIS CHORAS
TYROS ENERGIJOS ANGELAI:
Šaltinio valia
Pirmasis Choras yra nematerialus, „nematomas“, Visos Egzistencijos Šaltinio meilės intencijos išraiška. Pirmajame chore yra trys Tyros Šviesos Būtybių Ordinai, kurie yra visur ir tuo pačiu niekur. Jie yra pačio Dievo, Visos Egzistencijos Šaltinio, plėtiniai.
Šis pirmasis Choras formuoja savotišką Trejybę ir Visos Egzistencijos Šaltinio būdą nutiesti savo Dieviškąją valią, Išmintį ir Šviesą sekantiems Angelų Ordinams ir toliau į fizines viešpatystes. Šie Angelų Ordinai yra išdėstyti tokia tvarka, kaip pradėjo gyvuoti šiuose choruose.
Pirmasis angelų ordinas buvo pirmieji Visos Egzistencijos Šaltinio bendražygiai, dar žinomas kaip Šventasis Dvyliktukas arba Esaties Angelai. Tuomet atėjo antrasis tokios pačios sudėties ordinas. Į realybę jie atėjo tuo pat metu, prieš laiką. Sąveikaudami su visatomis, kiekvienas ordinas prisiėmė skirtingus vaidmenis ir galybę pareigų. Pirmieji angelai egzistavo kaip tviskanti spinduliuojanti šviesa ir skleidė visur milžinišką meilės kiekį.

Pirmojo Choro Angeliškieji Ordinai yra: Dieviškieji , Dangiškieji ir Apšviečiantieji
DIEVIŠKIEJI:

Pirmasis Angelų Ordinas yra tviskančios auksinės šviesos ir yra Visos Egzistencijos Šaltinio bendražygiai. Jie formuoja žinomąjį Šventąjį Dvyliktuką arba Esaties Angelus.

Jie žinomi kaip Dieviškieji. Yra 12 Dieviškųjų bet kuriuo laiku, kurie tarnauja šiose pareigose, nes 12 fiziniame ordine yra užbaigimo skaičius. Jų buvimas formuojasi joje, Visos Egzistencijos Šaltinio buveinėje.
Šventasis Dvyliktukas- Dieviškieji- būtybės, kurios yra Visos Egzistencijos Šaltinio plėtiniai ir pirmoji intencija. Kiekvienas iš jų dvylikos turi kūrybos balanso, harmonijos ir savitarpio sinchronizacijos augimo ir mažėjimo principą. Šventasis Dvyliktukas padėjo angelams sužinoti apie visų dalykų išmintį.

Šio Angelų Ordino nariai :
Mykolas (Michael)
Metatronas (Metatron)
Surielis (Suriel)
Sandalfonas (Sandalphon)
Astanfėjus (Astanphaeus)
Sarakaelis (Saraqael)
Fanuelis (Phanuel)
Jehoelis (Jehoel)
Zagzagaelis (Zagzagael)
Urielis (Uriel)
Jefėjas (Yefeiah)
Akatrielis (Akatriel)
DANGIŠKIEJI:
Antrojo Ordino Angelai palaiko ryšius tarp Dieviškosios Minties ir Išminties ir jų manifestacijos fizinėje plotmėje.
Jie pasirodo kaip švytinti sidabrinė šviesa ir žinomi kaip Dangiškieji.
Jie paprastai nesirodo žmonėms arba trečiojo lygmens pasaulyje
Jie yra visoje egzistencijoje.
Šio Angelų Ordino nariai :
Selestielis (Celestiel) (Astarael)



APŠVIEČIANTIEJI:
Aukščiausios fizinės formos Angelų Ordinas, palaikantis ir  atliekantis dieviškosios šviesos ir išminties emuliaciją fiziniuose pasauliuose.
Jie pasirodo perlamutrinėje šviesoje ir žinomi kaip Apšviečiantieji.
Jie yra visuose fiziniuose pasauliuose.

Šio Angelų Ordino nariai :
Sandalfonas (Ilanielis) (Sandalphon(Ilaniel))



ANTRASIS CHORAS
KONTEMPLIACIJOS ANGELAI:
Valdo Visą Pasaulį:
Antrasis angelų choras kolektyviai rūpinasi pasauliu ir dieviškąja manifestacija jame, veikdami aukščiausiame astraliniame lygyje. Keli šių angelų yra iš tyros kontempliacijos. Tai reiškia, kad jie manifestuoja energiją per tyrą mintį.  Šie angelai turi giliausias Dieviškumo žinias, vidinius darbus bei manifestacijas.
Antrojo Choro Angelų Ordinai yra:
Serafimai (Seraphim), Cherubinai (Cherubim) ir Sostai (Thrones).

SERAFIMAI:
Ketvirtasis Angelų Ordinas fizinėje plotmėje  manifestuoja taip greitai, kad pasirodo kaip šeši šviesos sparnai su akimis.
Jie žinomi kaip Serafimai. Jų vardas reiškia užsidegimą/entuziazmą, ir jie atsakingi už Visos Egzistencijos Šaltinio buvimo palaikymą fiziniame pasaulyje. Jie yra daugelio visatų sargai.
Citata Dionyzo Areopagiečio raštų:
„Vardas Serafimas aiškiai rodo jų nepaliaujamą ir amžiną priminimą apie Dieviškuosius Principus, jų karštį ir miklumą, energingą smarkumą, begalinę, nenuilstančią veiklą, pakylėjančią ir energingą esančių žemiau asimiliaciją uždegant ir deginant juos iki savo karščio, ir visišką jų išvalymą degančia ir viską praryjančia liepsna. Nepaslepiama, neužgesinama, nesikeičiančia, švytinčia ir nušviečiančia jėga jie išsklaido ir sunaikina tamsos šešėlius.“
        Serafimai pirmiausia rūpinasi vibracinėmis manifestacijomis, kurios laiko Dieviškumą tobuloje tvarkoje. Jie aprašomi kaip meilės, šviesos ir ugnies angelai. Jie padeda nešti pozityvią energiją kituose angelų ordinuose, kad ją panaudotų fiziniuose pasauliuose. Manoma, kad jie tokie šviesūs ir galingi, kad pažvelgęs į juos žmogus sustingtų nuo tyros baimės. Dėl to, vienintelės sąveikaujančios su Serafimais būtybės yra Viešpats ir Ledi, bei Archangelas Mykolas. Šie angelai dirba su dieviškosios meilės ir atjautos naudojimu.
        Serafimai, be abejonių, yra visame danguje arčiausiai prie pačio Dievo sosto, ir pagrindinė jų funkcija yra sukantis ratu apie nesuvokiamai gražų sostą nuolat garbinti Dievą. Ši užduotis nėra tokia monotoniška, kaip galėtų atrodyti mirtingiesiems, davusi angelišką prigimtį (kuri suteikia tobulas koncentracijos galias) ir malonumą, kad tokia garbė faktiškai pakelia dvasią.
Serafimai beveik visada identifikuojami kaip ugnis- ne deginanti, skausminga pragaro liepsna, bet gydanti Meilės liepsna. Jie, tiesiogine ta žodžio prasme, yra gyvosios liepsnos. Garbinimo intensyvumas ir Dievo tyra Meilė trykšta iš jų kaip nepriekaištingos Dieviškos Meilės, kuri emanuoja iš Dievo, atspindys.
        Pagal Enochą, kiekvienas Serafimas turi šešis sparnus. Senajame testamente, Izajaus (6:1-3) knygoje rašoma: „... Aš mačiau Dievą sėdint aukštai pakeltame soste; o jo palyda užpildė šventyklą. Virš jo stovėjo Serafimai; kiekvienas jų turėjo šešis sparnus: du dengė jų veidus, du dengė jų kojas, ir su dviem jie skraidė.“ Apreiškimų knygoje (4:8) yra kitas galimas aprašymas: „Ir keturios būtybės, kiekviena jų turėjo šešis sparnus, pilnos akių juose ir aplink juos, ir dieną, ir naktį nepaliaujamai gieda ‚Šventas, šventas, šventas Viešpats Galybių Dievas kuris buvo ir yra, ir dar bus!‘“
        Stebuklingai darbuokitės su Serafimais, kada norite pakelti energiją humanitariniams ar planetiniams tikslams. Jie klausosi grupinio ritualo. Tam, kad pasiekti Serafimus, deginkite baltą žvakę Dieviškumui ir purpurinę Serafimams.
Angeliško Ordino nariai :
Mykolas (Michael )
Serafielis (Seraphiel)
Gabrielius (Gabriel)
Metatronas (Metatron)
Urielis (Uriel)
Natanaelis (Nathanael)
Jechoelis (Jehoel)
Čamuelis [Kemuelis, Šemuelis](Chamuel (Kemuel, Shemuel))
Šėtonas (Satan) [prieš nuopuolį]

CHERUBINAI:
        Penktojo Angelų Ordino nariai yra jaunatviški ir pasirodo kaip šviesos veidai arba labai vaikiškų formų. Jie yra džiaugsmo, laimės ir pasaulio esmės priminėjai. Jie žinomi kaip Cherubinai.
        Jie pasirodo tada, kai žmonija prisimena savo džiaugsmą ir leidžia vyrauti laimei.
        Jų vardai simbolizuoja „žinojimo pilnatvę“. Apibūdinami kaip gilios įžvalgos į Dieviškas paslaptis, cherubinai turi žinias apie Dievą ir iš tiesų valdo dangaus dieviškąsias paslaptis. „Tai taip pat tie, kurie dažnai siunčiami į žemę su didžiausiomis užduotimis; Žmogaus išvarymas ir Rojaus Sodų ir Pranešimas apie Kristų buvo įvykdyti cherubinų.“ Jie apšviečia mažesnius angelų ordinus ir yra jiems Dieviškosios Išminties Balsas.
Citata Dionyzo Areopagiečio raštų:
„Cherubinų vardai nurodo jų žinojimo galias ir Dievo regėjimą, jų imlumą aukščiausioms Šviesos Dovanoms, jų Dievybės Grožio Jo Manifestacijoje kontempliaciją, ir tai, kad jie yra pilni dalyvavimo Dieviškoje Išmintyje ir dosniai dalinasi ja su tais, kurie žemiau jų pačių žinių šaltinio.“
        Cherubinai apibūdinami kaip fiksuotų žvaigždžių sergėtojai, dangiškųjų užrašų sargai, geriausi žinovai. Jie, taip pat sakoma, yra šviesos sargai. Jie sukuria ir nukreipia pozityvią energiją iš Dieviškumo ir pasirodo rafinuota forma. Cherubinai prižiūri visas galaktikas ir saugo visas religines šventyklas.
Senesniuose aprašymuose Cherubinai piešiami keturių veidų ir keturių sparnų, kas gali būti mitinis simbolizmas asocijuojantis juos su keturiais vėjais. Renesanso periodu jie kažkaip sumažėjo į mažus kūdikio veido angeliukus, žinomus kaip Cherubai.
Funkcijos ir Filosofija
        Cherubinų Ordinas yra penktasis iš Dvylikos priimtų Angelų Ordinų, priskirtas penktuoju Antrajame Angelų Chore (su Serafimais ir Sostais).
Jie yra vieni iš galingiausių ir keliančių pagarbą iš visų angelų, stovintys po Serafimų pagal tiesioginį artumą prie Dievo. Jų spinduliuojanti išmintis yra tokia didi, kad visiškai nesuprantama mirtingajam protui.  Apakintas palaima žmogus, kuris turi gebės iš tiesų regėti juos šiame pasaulyje.
        Dieviškume tik žingsniu žemiau Serafimų, Cherubinai visuomet yra daug aktyvesni Žemėje, gindami visą Dievo pasaulį. Joks kitas Ordinas nedirba sunkiau (tik Jėgos gali būti lygūs nepaliaujamame atsidavime savo pareigoms). Jei tik žmonės žinotų kiek Cherubinai padarė dėl jų, jie užimtų labiausiai privilegijuotą rangą Angelų Moksle.
        Islamo moksle, Cherubinai buvo tariamai sukurti iš Archangelo Mykolo išlietų ašarų už žmonijos nuodėmes. Jie yra pirmieji angelai sutinkami Senajame Testamente. Pradžios Knygoje jie pozicionuojami Rojaus sodų rytuose užtikrinti, kad niekas neįeitų į juos po Adomo ir Ievos išvarymo.
Dangiškoje hierarchijoje jų pagrindinė užduotis yra garbinti Dievą, tačiau okultiniuose moksluose jiems priskiriamos pareigos vežti Dievo vežimą (Merkabą), raktinį dangaus simbolį. Jie aprašomi kaip Dievo Važnyčiotojai, valdantys Ofanimus/Ratus (kitas Sostų Ordino pavadinimas).
        Cherubinams taip pat duota užduotis palaikyti dangiškus užrašus ir pamatyti reikalingas detales, reikalingas palaikyti Dangiškosios Ostijos tvarką.
Charakteristikos:
        Cherubinai turi kūną arba sparnuoto jaučio, arba erelio, arba sfinkso ir liūto arba žmogaus veidą. Iš Ezakielio susidūrimo aišku, kad Cherubinai turi keturis sparnus ir keturis veidus, simbolizuojančius jų amžiną budrumą ir žinias, kurios siekia visas pasaulio puses. Jie taip pat vaizduojami su povų plunksnomis laikantys akių ostiją, vėl gi, tai siejasi su jų visa matančia visažinyste.
        Priešingai paveiksliukams ant sveikinimo atviručių ir „new age“ knygų viršelių, cherubinai nėra aprašomi kaip stori sparnuoti vaikai. Atvirkščiai, jie yra vaizduojami kaip sfinksinės būtybės Asyričių angelų moksluose, arba angelai puošiantys Biblijinę Arką ir Saliamono šventyklą Biblijoje.
Stebuklingai siekite Cherubinų, kai reikia Dieviškos apsaugos, išminties ir žinių. Cherubinams pasiekti uždekite baltą žvakę Dieviškumui ir mėlyną žvakę Cherubinams.
Angeliško Ordino nariai :
Cherubielis (Cherubiel)
Gabrielius (Gabriel)
Ofanielis (Ophaniel)
Rafaelis (Raphael)
Urielis (Uriel)
Zofielis (Zophiel)
Liuciferis (Lucifer) (prieš nuopuolį)

SOSTAI:
        Šeštojo Ordino Angelai yra didelės galios ir judėjimo būtybės. Jie yra aukštesnės ir labiau išplėstos energijos sergėtojai. Jie užtikrina, kad šios energijos palaikytų ryšius ir tekėtų per pasaulius.
Jie žinomi kaip Sostai.
Jie veikia kaip fizinio pasaulio kanalai ir linkę daugiau būti stacionarūs savo egzistencijoje.
Citata Dionyzo Areopagiečio raštų:
„Šlovingiausių ir labiausiai egzaltuotų Sostų vardas reiškia, kad jie atleisti nuo ir nesusaistyti su jokiu  pamatu ar žemišku dalyku, ir kaip super žemiškieji pakilimai iki statumos. Kadangi jie neturi, dalių, kurios yra žemiausios, o gyvena pilniausioje jėgoje, nejudantys ir tobulai sukurti aukščiausioje Aukštybėje, ir priima Dieviškąjį Imanentiškumą virš visokių aistrų ir materijos, ir dėmesingai atviri dieviškai veiklai manifestuoja Dievą.“
Raštuose jie žinomi kaip teisingumo nešėjai, tačiau hierarchijoje dažnai jų statusas painiojamas kartais pozicionuojant juos virš Serafimų, o kartais tame pačiame lygyje su Cherubinais. Tačiau jie tikrai priklauso antrajam chorui ir priskirti planetoms.
Šis pozicionavimas daro juos vienais iš galingiausių angelų Dievo tarnystėje. Pagal Šv. Tomą Akvinietį, Sostų užduotis yra mąstyti apie dieviškojo teisingumo dispoziciją. Kitais žodžiais tariant, jie atlieka ir išpildo Dievo dieviškąjį teisingumą.
Jie kuria, nukreipia ir surenka išeinančią ir ateinančią pozityvią energiją. Teisingumo įvykdymas Sostams yra svarbus. Jie siunčia gydančią energiją aukoms tuo pačiu spinduliuodami šviesą ant neteisybės, kad atkreiptume dėmesį į jos buvimą.
Kaip ir jų kolegos antrojo choro triadoje, iš visų angelų jie yra arčiausiai dvasinio tobulumo ir emanuoja Dievo šviesą veidrodinio principo gerumu. Nepaisant jų didingumo jie yra ypatingai kuklūs, kas yra atributas leidžiantis jiems vykdyti teisingumą su tobulu objektyvumu, be išdidumo ar ambicijų baimės. Dėl to, kad jie yra gyvieji Dievo teisingumo ir autoriteto simboliai, jie vadinami Sostais ir, kaip vieną iš simbolių, turi sostą.

Funkcijos ir Filosofija
        Ši Angeliškų Princų grupė dažnai vadinami „Ofanimais, Galgalino ratais“. Sakoma, kad jie praktiškai yra tikrieji Dievo Dangiškojo Vežimo (Merkabos) ratai.
        „Keturi ratai turėjo ratlankius ir turėjo stipinus, o apie ratlankius buvo pilna akių.“
        Jie dažnai minimi kaip „turintys daug akių“.
Dievo dvasia tam tikru būdu perduodama  šiems angelams, kurie savo ruožtu perduoda žinią žmonėms ir žemesnio rango angelams.

Charakteristikos
        Dangiškoje ostijoje turėdami pačią keisčiausią fizinę išorę jie apibūdinami kaip didieji ratai padengti daugybe akių ir spinduliuojantys šviesą. Vienas iš paaiškinimų, kodėl jiems duota tokia forma (šalia jų vaidmens Dievo vežime) yra tai, kad jie žymi Pirmojo choro pabaigą, kur Dievo emanacijos pradeda priimti labiau materialią formą ir, kaip tokie, egzistuoja pereinamoje stadijoje.
        Stebuklingai, kvieskite Sostus kai jums reikia pagalbos švelninant santykius su žmonių grupe arba tarp dviejų individų. Visais atvejais, kada reikia stabilumo arba planetos ar planetinių energijų, kvieskite Sostus. Jiems pasiekti uždekite baltą žvakę Dieviškumui ir žalią žvakę sostams.
Angeliško Ordino nariai :
Bodielis (Bodiel)
Jofielis (Jophiel)
Zafkielis (Zaphkiel)
Orifielis (Oriphiel)
Razielis (Raziel)
Paimta iš http://www.steliart.com/angelology.html
Vertė Laura Čelo

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą